.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ائتلاف گروه‌هاي حامي دولت برمبناي اتحاد ملي

 مسئول ستاد ائتلاف رايحه خوش خدمت مازندران گفت: سياست ائتلاف برمبناي اتحاد ملي و انسجام اسلامي خواهد بود و تمام گروه‌هاي حامي دولت در زير چتر رايحه خوش خدمت جمع خواهند شد.
حميد شريعت نژاد در گفتگو با فارس در ساري، درباره رويكرد اصولگرايان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي افزود: جبهه متحد اصولگرايان نيز با همكاري گروه‌هاي حامي دولت در مازندران تشكيل خواهد شد.
وي از تدوين اساسنامه 21 ماده اي در اين جبهه خبر داد و اظهار داشت: بر اساس مواد اين اساسنامه از تمامي نيروهاي ارزشي براي ورود به صحنه انتخابات استفاده مي‌شود تا آرا به نفع جبهه متحد اصولگرايان افزايش يابد.
مسئول ستاد ائتلاف رايحه خوش خدمت مازندران با اشاره به وضعيت برخي شهرهاي مازندران درباره ائتلاف اصولگرايان خاطر نشان كرد: 6 نفر از گروه‌هاي پيروان خط رهبري، ايثارگران، اصولگرايان تحول‌خواه و رايحه خوش خدمت به عنوان برگزيدگان اصولگرايان انتخاب شدند و همچنين مثلثي براي تدوين كار با مشورت بزرگان و دانشگاهيان شكل گرفته تا با مشورت اشخاص مختلف بهترين انتخاب صورت گيرد.
وي به شرح موضوع تشتت‌آراء در گروه‌هاي اصولگرايان پرداخت و بيان كرد: اين مورد بعد از انتخابات رياست جمهوري نهم بيشتر شده كه اميدواريم با گروه هاي مرضي‌الطرفين در سطوح شهرستاني، استاني و كشوري از حجم آن كاسته شود و با تدبير و نظر‌سنجي مناسب، نمايندگان‌مان را به مردم معرفي كنيم.
شريعت‌نژاد اضافه كرد: فعلاً شعارمان همان عدالت‌محوري و مهرورزي است كه شايد در جلسه بعدي بر روي شعار‌هاي جديد نيز توافق صورت گيرد.
وي در بخش ديگري از اين گفت‌و‌گو با اشاره به ركود‌ناپذيري سياسي جامعه گفت: اين‌گونه نيست كه جامعه دچار ركود شود، ما بلوغ سياسي ملت را تجربه كرده‌ايم و حتي معتقديم كه حضور ملت در دوم خرداد هم بر اساس بلوغ فكري بوده و در معناي نزديكتر، در انتخابات اخير شاهد بوديم كه رويكرد مردم به تعقل و براساس انتخاب آينده‌نگرانه بوده است.
مسئول ستاد ائتلاف رايحه خوش خدمت مازندران درباره برنامه‌هاي نمايندگان ائتلاف اصولگرايان اظهار داشت: در ميثاق نامه‌اي، با اين افراد در مسائل اقتصادي به ويژه معيشت و مسكن نيز برنامه خواسته مي‌شود.
عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان مازندران درباره حجم وسيع انتقاد به عملكرد دولت تأكيد كرد: نقد خوب است؛ حتي رئيس جمهور هم مي‌گويد كه ما تنها دولتي هستيم كه خودمان را نقد مي‌كنيم و تغيير و تحولات در وزرا و استانداران آن را ثابت مي‌كند.
اين فعال سياسي در پايان با اشاره به اينكه منتقدان دولت دشمنان ما نيستند خاطر‌نشان كرد: اين افراد دوستاني هستند كه با هم اختلاف سليقه داريم، ما قائل به جناح نيستيم و هر كس مقيد به اسلام و نظام باشد، در دايره اصولگرايي قرار مي‌گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.